loading...
فقط خنده
erfan بازدید : 335 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)

 

سرکاری

همیشه میگفتن پیدا کردن یه دوست خوب خیلی سخته اما من باورم نمی شد.تا اینکه تو رو دیدم که برای پیداکردن من چه قدر زحمت کشیدی!

.

.

.

.

.

ریزش موهای خود را به دستخدا بسپارید...شامپویدالله

.

.

.

.

.

صبح ها نمی تونم صبحونه بخورم چون دوست دارم

ظهر نمی تونم ناهار بخورم چون دوست دارم

شبها نمی تونم شام بخورم چون دوست دارم

شبها نمیتونم بخوابم...چون گرسنمه!!!

.

.

.

.

.

آرزوی جوجه تیغی:بغلش کنن

آرزوی پاندا:عکس رنگی بندازه

آرزوهای گوسفند:رو صندلی جلو وانت بشینه

آرزوی خر:نمیگم تا داغ دلت تازه نشه!

.

.

.

.

.

زندگی را از تو نام برده اند

ز: زاویه نگاه تو

ن: نوای کلام تو

د: درگاه ابروی تو

گ: گیسوی پریشان تو

ی: یارو سرکاری!

.

.

.

.

.

ببینم اگه یه روز از خواب بیداربشی ببینی اون که دوستش داری گذاشته رفته...

صبحونه چی می خوری

.

.

.

.

.تمام گلهای خوشبوی دنیا رو هم به پات بریزم بازم کمه. چون پاهات خیلی بو میده

.

.

.

.

.

الهی من خورید بشم تو ماه... که تا قیامت ریختتو نبینم

.

.

.

.

.

به اندازه گوسفندهای جهان دوست دارم.

قربانت چوپان دروغگو

.

.

.

.

.

پنج راه حل برای خوشحال بودن: 1- داشتن دوست خوب مثل من2- داشتن دوستی مثل من3-فقط داشتن من4- داشتن من5-من

.

.

.

.

.

لبخند رو هیچ وقت ترک نکن حتی وقتی که ناراحتی چون افسردگی میاره خیلی خطرناک حسن!ممکنه داغون بشی حسن!نیشتو ببند حسن!

.

.

.

.

.

پیف...اه اه اه...چه بوی گندی...خفه شدیم...چه خبرته؟مگه چی خوردی؟

حمیییییییییییییید

(تبلیغ کنیرو لوبیای تبرک)

.

.

.

.

.

تف به این زندگی

تف به نامردی

تف به دلتنگی

تف به جدایی

تف برسون تفم تموم شد!

.

.

.

.

.

اگه تو با من باشی.چراغ خونم باشی...

انقدر روشن خاموشت می کنم تا بسوزی

.

.

.

.

.

گرمی دستات.سرخی لبهات.تبش قلبت.نرمی صدات...

همش مال فشار خون!برو دکتر

.

.

.

.

.

چشم وقتی قشنگه که توش اشک باشه.

اشک وقتی قشنگه که مال تو باشه

توهم وقتی قشنگی که سهمیه بنزینت مال من باشه

.

.

.

.

.

توی دنیا یکی هست که فقط برای تو نفس می کشه...

می دونی کیه؟

دماغته!

.

.

.

.

.

الهی شمع بشی پروانه شم دورت بگردم...بعدش فوتت کنم.خاموش بشی هرهر بخندم

.

.

.

.

.

اگر روزی بیادت گریه کردم...

بدان آن روز پیازی رنده کردم

.

.

.

.

.

به مجنون زد شبی لیلی اس ام اس

که آخرتا به کی تاخیر و فس فس؟

اگر عقدم نخوانی سال جاری

روم تهران شوم دختر فراری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • جدیدترین sms
  • فروشگاه هاردی
  • سایت دانلود نود و هشت 98
  • ایامیدانیدوچیستان های جالب
  • جیغ چت
  • سیر تا پیاز
  • پلاس بلاگ
  • درهم وبرهم
  • ••* *••*دلنوشته های تنهایی من*••* *••
  • ((( پاتوق دانشجویان )))
  • "کوتاه کننده لینک حرفه ای"
  • ::..ارشاد چت ..::
  • مطالب تک برای شما
  • جدید ترین مطالب تک
  • فیسبوک ایرانی
  • گالری حرفه ای بازیگران
  • عشقولانه ها
  • دانلود آهنگ جدید - تنها موزیک - دانلود فیلم و سریال
  • برترين سايت دانلود
  • فور یو طنز
  • لحظه های خوش من و تو
  • بهترین سایت دانلود
  • www.rezabah.rozblog.com
  • ▒▓█T█►تراختور بايراقي ◄█T█▓
  • دریـــــ❤ـــای رمـــ❤ـــان
  • پا به پا
  • بلکــــــــــ� �ـــــلاو
  • ينجاي قم-تكواندو قم
  • ترفندهای رایانه و اینترنت
  • ترفندهای رایانه و اینترنت
  • پورتال جامع گلدنگار
  • راه های کسب درآمد آسان
  • سایت معرفی بازی های آنلاین
  • تاپ کرک
  • دانلود سنتر|نرم افزار , بازی , کتاب , موبایل , عکس
  • وب کافه
  • جدیدترین آهنگهای روز دنیا
  • ** سایت عاشقانه لاور فان**
  • پرستاران ورودی 91
  • بهانه های دلتنگی
  • هاستینگ سرور مجازی
  • موزیک سیتی
  • موسیقی خارجی
  • Blog
  • دارو گیاهی
  • دانشگاه آزاد
  • کسب درآمد از اینترنت
  • بروزترین|جوک|اس ام اس|فیسبوک
  • ستاره دانلود
  • گرگ دانلود
  • دانلود جدیدترین آهنگ ها وبرنامه هابا لینك مستقیم
  • گروه مقاومت در برابر شیطان
  • دخترک دیونه
  • دوستداران فرزاد فرزین
  • ورتال تفریحی یوتیوب فارسی
  • بزرگترین گالری عکس بدنسازان
  • بزرگترین وبهترین گالری عکس
  • ماهنامه بزرگ الكترونيكي ايبوك212
  • بهترین دانلود
  • دانلود بازی،مرورگر،نرم افزار،کدهای تقلب بازی ها و....
  • مدل مانتو 2014
  • مدل مانتو
  • دانلود داستان آهنگ فیلم و...
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون درباره ی وبلاگ چی بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 89
  • کل نظرات : 47
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 493
  • بازدید ماه : 1,214
  • بازدید سال : 13,717
  • بازدید کلی : 75,008
  • کدهای اختصاصی